Assegurances de vida
La teva seguretat i la de la teva família estan per sobre de tot, i les nostres assegurances et donaran tranquil·litat i et permetran fer front a situacions adverses.
Assegurances de salut i de baixa
A Creand trobaràs les cobertures de salut i de baixa més completes del mercat, que s’ajusten a les teves necessitats i a la teva situació.
Creand Piam
Una assegurança de salut que et cobreix fins al 100% de les despeses mèdiques reals.
Creand Salut Plus
Una assegurança de salut individual o familiar que cobreix la part de les despeses generades per actes i operacions mèdiques no reemborsades per la CASS, per la Via Preferent o fora d’aquesta i fins a un màxim del 100 % de la tarifa de la CASS.
Creand Salut
Una assegurança de salut que cobreix la part de les despeses generades per actes i per operacions mèdiques no reemborsades per la CASS, per la Via Preferent fins a un màxim del 100 % de la tarifa de la CASS.
Creand Salut Hospitalització
Cobrim les despeses d’hospitalització i de cirurgia fins al 100 % de les tarifes de la CASS.
Creand Baixa
L’assegurança de vida de Creand que inclou un complement per baixa laboral, per a aquells dies en què no puguis treballar per accident o per malaltia.
Creand Assistència Mundial
Per als qui vulguin obtenir la residència passiva i necessiten provar que disposen de cobertura per malaltia i incapacitat.
Creand Assistència Plus
L’assistència sanitària per a residents passius que reemborsa les despeses mèdiques a Andorra.
Preguntes freqüents
Si desitges cancel·lar una assegurança has de fer-ho dins del període de desestimació de 30 dies, des de l’inici de la pòlissa o fins a final de mes.
Pots consultar els teus rebuts a través de la banca online, a l’apartat de “correspondència” o bé pots dirigir-te a l’oficina o gestor.
Si necessites modificar el compte d’un rebut has de contactar amb al teu gestor habitual o trucar al servei d’atenció al client (+376) 889119.
Per tramitar el pagament de la teva factura mèdica pots fer-ho escanejant els rebuts i enviar-los a l’e-mail: prestacions@creditvida.ad o bé des de l’apartat “gestions en un clic” del web Creditvida.ad
Quan una assegurança mèdica inclou períodes de carència vol dir que hauràs d’esperar un temps determinat des de que comences a gaudir de les avantatges de la pòlissa per poder accedir a certes garanties.
Les companyies estableixen aquest període per protegir-se de aquells clients que solament volen donar-se d’alta per solucionar alguna dolència o alguna necessitat mèdica i que, una vegada resolta es donen de baixa. No obstant això, cada companyia estableix les condicions per definir què és el període de carència, ja que poden variar segons la seva garantia.
Igualment, una altra de les raons per les que les assegurances inclouen períodes de carència en els seus segurs mèdics és per evitar que els clients vulguin ser atesos per una malaltia que ja existeix en el moment en el que es donen d’alta.