Compte Corrent
Gestiona el teu negoci sense preocupacions amb un compte que t’ho posa fàcil.
Aprofita la Banca Online, una eina còmoda i amb una àmplia operativa sempre a la teva disposició.
Realitza transferències nacionals i a l’estranger de manera fàcil i còmoda.
Obre el teu compte en diferents divises.
Ingressa diners a qualsevol hora per caixer automàtic a través de targeta 24 h gratuïta o amb qualsevol de les nostres targetes de dèbit i crèdit.
Permet als teus clients estrangers pagar amb les principals divises internacionals.
Impulsa el teu negoci cap a la digitalització
Targeta 24h
La Targeta 24h de Creand és la solució per a les empreses que necessiten ingressar o bescanviar diners en qualsevol moment del dia d’una manera fàcil, ràpida i segura.
Podràs fer servir les Oficines Automàtiques de Creand.
No caduca ni conté dades sobre el teu compte, a més de poder fer ús del terminal d’ingressos i dispensador de canvi sense cap mena de comissió.
Hi ha un telèfon d’assistència 24 h (+376 888 888) per a incidències o ajuda.
Avantatges de ser client
Creand t’ofereix molt més que un banc.
Gestiona el teu negoci des del mòbil
Registra’t a la Banca Online de Creand i descarrega’t la nostra app per atendre els teus projectes allà on et portin.
Consulta en qualsevol moment els moviments en comptes i targetes del teu negoci.
Realitza transferències nacionals i internacionals de manera còmoda i fàcil.
Accedeix a tota la informació sobre els mercats amb eBroker.
Mantén els teus productes d’inversió al dia amb La meva cartera.
Descarrega’t l’app de Creand Banca Online



En vols saber més?
Pots enviar un fitxer seguint aquets passos:
- Accedeix al punt de menú “Fitxers” de la banca online i selecciona l’opció “Enviar un Fitxer” (Recorda que el fitxer haurà de respectar els formats establerts per l’Associació de Bancs Andorrans consulta’ls aquí
- Prem l’opció “Seleccionar fitxer” per carregar-lo i segueix els passos habituals per confirmar l’operativa.
Podràs realitzar una petició de fitxers seguint els següents passos:
- Accedeix al punt de menú “Fitxers” i selecciona l’opció “Petició de fitxers”.
- Prem l’opció “Nova petició” i especifica el tipus de fitxer que vols recuperar, el compte i el rang de dates.
- Selecciona la petició generada en el llistat i clica “Enviar”.
La petició es tramitarà en uns minuts, un cop generats els fitxers, apareixerà un avís a la capçalera de la banca online informant que els fitxers ja estan disponibles per a descárrega.
Podràs consultar l’estat dels fitxers enviats accedint a l’opció “Fitxers” del menú i selecciona l’opció “Fitxers enviats”.
Des d’aquesta pàgina, podràs consultar els fitxers que ja han estat tramitats i veure a tall de resum la informació més rellevant de cada tramesa de fitxers: tipus de fitxer, import total, nombre de documents del fitxer, etc.
El servei de signatura mancomunada és una solució que permet realitzar amb seguretat jurídica operatives a través de la banca online en comptes mancomunats que requereixen la signatura de més d’un representant o apoderat del compte per poder aprovar i realitzar operatives.
La signatura mancomunada està disponible per a les següents operacions:
- Transferències puntuals/diferides i periòdiques
- Traspassos puntuals/diferits i periòdics
- Remeses de Pagaments
- Enviament de Fitxers de pagaments:
- ABA02 – Transferències
- ABA08 – Nòmines
- ABA09 – Rebuts domiciliats (abonaments)
- Confirming
- PAIN.001 – Transferències, nòmines, domiciliacions (abonaments)
Per activar el servei de signatura mancomunada has de fer arribar al teu gestor/oficina una copia dels poders de l’empresa i sol·licitar l’activació del servei.