FINANÇAMENT I AVALS
Finançament i avals
A Creand, t’oferim opcions de finançament i avals que s’ajusten a les necessitats de la teva empresa a curt, mitjà i llarg termini.

Quina opció de finançament s’adapta millor a la teva necessitat?

Cobertura tipus interès
Et donem les eines per protegir la teva empresa contra les fluctuacions dels tipus d’interès del mercat i reduir-ne l’impacte en els resultats financers.
Avals
Compta amb una garantia davant de tercers per complir amb les teves obligacions empresarials.

En vols saber més?
Pots enviar un fitxer seguint aquets passos:
1. Accedeix al punt de menú “Fitxers” de la banca online i selecciona l’opció “Enviar un Fitxer”
(Recorda que el fitxer haurà de respectar els formats establerts per l’Associació de Bancs Andorrans consulta’ls aquí.
2. Prem l’opció “Seleccionar fitxer” per carregar-lo i segueix els passos habituals per confirmar l’operativa.
Podràs realitzar una petició de fitxers seguint els següents passos:
- Accedeix al punt de menú “Fitxers” i selecciona l’opció “Petició de fitxers”.
- Prem l’opció “Nova petició” i especifica el tipus de fitxer que vols recuperar, el compte i el rang de dates.
- Selecciona la petició generada en el llistat i clica “Enviar””.
La petició es tramitarà en uns minuts, un cop generats els fitxers, apareixerà un avís a la capçalera de la banca online informant que els fitxers ja estan disponibles per a descárrega.
Podràs consultar l’estat dels fitxers enviats accedint a l’opció “Fitxers” del menú i selecciona l’opció “Fitxers enviats”.
Des d’aquesta pàgina, podràs consultar els fitxers que ja han estat tramitats i veure a tall de resum la informació més rellevant de cada tramesa de fitxers: tipus de fitxer, import total, nombre de documents del fitxer, etc.
El servei de signatura mancomunada és una solució que permet realitzar amb seguretat jurídica operatives a través de la banca online en comptes mancomunats que requereixen la signatura de més d’un representant o apoderat del compte per poder aprovar i realitzar operatives.
La signatura mancomunada està disponible per a les següents operacions:
- Transferències puntuals/diferides i periòdiques
- Traspassos puntuals/diferits i periòdics
- Remeses de Pagaments
- Enviament de Fitxers de pagaments: ABA02 – Transferències, ABA08 – Nòmines , ABA09 – Rebuts domiciliats (abonaments), Confirming, PAIN.001 – Transferències, nòmines, domiciliacions (abonaments).
Per activar el servei de signatura mancomunada has de fer arribar al teu gestor/oficina una copia dels poders de l’empresa i sol·licitar l’activació del servei.