Vés al contingut principal

Cobraments i pagaments

Les teves gestions, més senzilles

Des de Creand et volem ajudar perquè, tinguis la necessitat que tinguis, tot sigui més fàcil per a tu.

Tot el que Creand pot fer per la teva empresa

Tant per als pagaments com per a cobraments, troba la solució que més s’adapta al que necessites a cada moment. Pots triar entre les nostres diferents solucions per trobar el tràmit que millor s’adapta a la teva situació.

Cobraments i pagaments

Contacte

Els nostres experts estan sempre disponibles per ajudar-te. Pots utilitzar qualsevol de les vies de contacte per sol·licitar assistència a l’equip de professionals de Creand.

En vols saber més?

Pots enviar un fitxer seguint aquets passos:


1. Accedeix al punt de menú “Fitxers” de la banca online i selecciona l’opció “Enviar un Fitxer”
(Recorda que el fitxer haurà de respectar els formats establerts per l’Associació de Bancs Andorrans consulta’ls aquí.


2. Prem l’opció “Seleccionar fitxer” per carregar-lo i segueix els passos habituals per confirmar l’operativa.

Podràs realitzar una petició de fitxers seguint els següents passos:

  1. Accedeix al punt de menú “Fitxers” i selecciona l’opció “Petició de fitxers”.
  2. Prem l’opció “Nova petició” i especifica el tipus de fitxer que vols recuperar, el compte i el rang de dates.
  3. Selecciona la petició generada en el llistat i clica “Enviar””.

La petició es tramitarà en uns minuts, un cop generats els fitxers, apareixerà un avís a la capçalera de la banca online informant que els fitxers ja estan disponibles per a descárrega.

Podràs consultar l’estat dels fitxers enviats accedint a l’opció “Fitxers” del menú i selecciona l’opció “Fitxers enviats”.


Des d’aquesta pàgina, podràs consultar els fitxers que ja han estat tramitats i veure a tall de resum la informació més rellevant de cada tramesa de fitxers: tipus de fitxer, import total, nombre de documents del fitxer, etc.

El servei de signatura mancomunada és una solució que permet realitzar amb seguretat jurídica operatives a través de la banca online en comptes mancomunats que requereixen la signatura de més d’un representant o apoderat del compte per poder aprovar i realitzar operatives.

La signatura mancomunada està disponible per a les següents operacions:

  • Transferències puntuals/diferides i periòdiques
  • Traspassos puntuals/diferits i periòdics
  • Remeses de Pagaments
  • Enviament de Fitxers de pagaments: ABA02 – Transferències, ABA08 – Nòmines , ABA09 – Rebuts domiciliats (abonaments), Confirming, PAIN.001 – Transferències, nòmines, domiciliacions (abonaments)

Per activar el servei de signatura mancomunada has de fer arribar al teu gestor/oficina una copia dels poders de l’empresa i sol·licitar l’activació del servei.