No facilitis les teves dades personals a través d’enllaços en e-mails, SMS o trucades. Creand no te les demanarà mai. Si tens dubtes, truca al +376 888 888

Vés al contingut principal

Benvinguts a
Creand Banca Online

Comença a gaudir de la teva nova experiència digital!

Fes fàcil el que sembla difícil

El teu dia a dia en un sol clic

Trobaràs tot el que necessites a l’opció «Operar» i, a més, podràs destacar les consultes i operacions que més utilitzis, com ara els detalls i moviments dels teus comptes i targetes, les transferències i bizums, donar d’alta una cybertargeta i molt més.

A la teva manera

Una aplicació personalitzable que et permetrà triar el disseny de la pantalla d’inici i seleccionar els teus preferits. I, si vols, passa’t al costat obscur i activa el mode fosc!

Decideix què vols i quan ho vols saber

Configura les notificacions que vols rebre perquè no se t’escapi res i per mantenir els teus comptes sota control.

Contacta amb el teu gestor

Interactua amb el teu gestor de manera còmoda i confidencial, i sol·licita una cita amb ell de forma telefònica o presencial.

Amb total comoditat i seguretat

Activa la biometria i podràs validar totes les teves operacions a través de les notificacions push amb el rostre o l’empremta.

Les teves finances com no les has vist mai

Resolem els teus dubtes

Si ja ets client i has oblidat la contrasenya o no reps el sms, o si encara no tens contracte de banca online, pots trucar al servei d’atenció al client al número (+376) 88 88 88.
Si encara no ets client, adreçat a qualsevol oficina Creand i t’ajudarem.
Si ets client i tens un contracte de banca online sobre comptes jurídics o bé amb funcionalitats d’empresa, la nova aplicació encara no està disponible perquè estem treballant per poder oferir una millor experiència i, per el moment, caldrà que mantingueu l’actual banca online.

El primer que hauràs de fer és revisar que el dispositiu tingui les notificacions push activades:

  • Apple: Configuració > Notificacions > Cerca l’aplicació Creand Banca Online > Permetre notificacions
  • Android: Configuració > Notificacions i barra d’estat > Administrar les notificacions > Cerca l’aplicació Creand Banca Online i activa-les.

En cas d’estar activades, revisar que el dispositiu no tingui el mode NO MOLESTAR o CONCENTRACIÓ activat donat que, aquests modes, limiten les notificacions del dispositiu.

Finalment, confirma que tens internet al telèfon, ja sigui WIFI o dades disponibles a la seva línia telefònica. Confirmant aquests punts, torna a internar l’enviament de la push, si el problema persisteix, truca al +376 888 888.

Pots recuperar la contrasenya quan ho necessitis de manera segura. A la pantalla d’accés, selecciona l’opció «No puc accedir» i segueix els passos indicats per restablir la contrasenya de manera segura. Recorda que Creand Crèdit Andorrà no et demanarà mai que introdueixis el teu usuari ni la teva contrasenya a través d’un enllaç en un correu electrònic o per SMS.

Si el que no recordes és el PIN de validació, l’aplicació et permet recuperar-lo en qualsevol moment que necessitis validar una operativa. A sota de l’espai en el que et demana indicar el PIN de validació trobaràs l’opció “Has oblidat el PIN de validació?” fes clic i segueix les indicacions per crear-ne un de nou.

Aquest PIN de validació servirà per poder signar les operacions en cas que no es pugui signar amb la biometria. És important recordar-lo per si en algun moment el necessites.

Un cop instal·lada la nova app, has d’activar la permissivitat de les notificacions push al teu dispositiu i registrar la teva biometria. Per poder signar hauràs d’obrir la notificació push amb la teva biometria, o amb el PIN de validació creat en descarregar l’app, i signar així l’operació.

En cas que el lector d’empremtes o la càmera del teu dispositiu no funcionin i no et permetin signar biomètricament, podràs signar amb el codi PIN de validació definit en el primer accés a la nova banca online.