No facilitis les teves dades personals a través d’enllaços en e-mails, SMS o trucades. Creand no te les demanarà mai. Si tens dubtes, truca al +376 888 888

Vés al contingut principal

ASSEGURANCES DE SALUT

Creand Piam

L’assegurança de salut més completa que et protegeix al 100%

100% cobertura, 100% tranquil·litat

Perquè sabem com és d’important sentir-se protegit davant de qualsevol imprevist, amb la nostra assegurança Piam gaudeixes de tots aquests avantatges.

Fund

Cobertura total

Cobrim fins al 100% de les despeses reals.

Meet

Personalització

Tu decideixes si vols una cobertura individual o per a tota la família.

Doctor

Llibertat per triar

Tens plena llibertat per escollir metge, sense límit geogràfic ni d’especialitat.

Cross

Best Doctors

Podràs beneficiar-te d’aquest servei de segona opinió mèdica.

Document

Sense restriccions

En termes generals, sense restriccions pel que fa al nombre d’actes mèdics.

Contract

Pòlissa vitalícia

Les nostres pòlisses de salut tenen vigència tota la vida.

Producte contractat amb CA Vida Assegurances, SA. 

Gaudeix d’un plus en atenció i serveis

Més comoditat i senzillesa en el dia a dia de l’assegurança de salut.

Time

Gestiona de manera àgil i còmoda les factures.

Send

Envia’ns fàcilment els documents.

Exchange

Solucionem els reembossaments amb rapidesa i te’ls notifiquem gratis.

No saps quina assegurança és millor per a tu?

Consulta la nostra taula comparativa per triar la pòlissa de salut que s’adapti millor a les teves necessitats.

Preguntes freqüents

Pots consultar els teus rebuts a través de la banca online, a l’apartat de “correspondència” o bé pots dirigir-te a l’oficina o gestor.

Si necessites modificar el compte d’un rebut has de contactar amb al teu gestor habitual o trucar al servei d’atenció al client (+376) 889119.

Per tramitar el pagament de la teva factura mèdica pots fer-ho escanejant els rebuts i enviar-los a l’e-mail: prestacions@creandvida.ad o bé des de l’apartat “gestions en un clic” del web Creandvida.ad

Quan una assegurança mèdica inclou períodes de carència vol dir que hauràs d’esperar un temps determinat des de que comences a gaudir de les avantatges de la pòlissa per poder accedir a certes garanties.


Les companyies estableixen aquest període per protegir-se de aquells clients que solament volen donar-se d’alta per solucionar alguna dolència o alguna necessitat mèdica i que, una vegada resolta es donen de baixa. No obstant això, cada companyia estableix les condicions per definir què és el període de carència, ja que poden variar segons la seva garantia.


Igualment, una altra de les raons per les que les assegurances inclouen períodes de carència en els seus segurs mèdics és per evitar que els clients vulguin ser atesos per una malaltia que ja existeix en el moment en el que es donen d’alta.”

Tens cap dubte?

Si ens vols fer alguna pregunta o necessites més informació, posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem.

Producte contractat amb CA Vida Assegurances, SA.